Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 1. mai 2009

Om reven på Oppsal i Norsdrand blad :)


Søkte på nettet på tur , hund på Oppsal og fant to artikler om reven jeg og Cita har møtt på flere ganger på Oppsal :) Her er første artikkel, fra den 20.04.09 ; Rev på Oppsal

Og her er den andre artikkelen fra 23.04.09, der de er bekymret for en skadet rev... :(

Jeg og Cita har ikke møtt på Reven, siden jeg skrev om den 03.03.09 og er vel egentlig veldig glad for det, vi (mamma) ble litt skremt da ja...

(Skrev også om reven her den 01.04.09, naboenes møter med reven)

Ingen kommentarer: