Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 29. oktober 2009

Joggetur :)

Mamma og Cita Gull har nettopp kommet hjem fra joggetur... Citas første joggetur med mamma... ikke det at mamma har jogget så mye... uke nr 2 på nytt prosjekt... og mamma er enda på intervall 1min jogg, 1 min gå osv. osv.

He, he tror Cita syntes det var veldig merkelig å se mamma løpe... så hun hoppet og spratt og føyk fram og tilbake, som en jojo :)

Mamma har funnet seg en liten vei, mellom en liten skog og en skole der ingen (forhåpentligvis) kan se henne...samtidig passer hun på å jogge når forhåpentligvis de fleste har gått og lagt seg....

Det som også er så fint med denne "hemmelige" veien er at Cita også kan løpe løs der, så hun koste seg med å løpe fram og tilbake forbi mamma og lage apligøyer, mens mamma pustet og peste hehe :P Og hun var jo selvfølgelig bare så flink og holdt seg hele tiden i nærheten :)

Blir spennende når vi skal begynne å trene på å jogge med Cita i sele og kobbel...(merkelig ord kobbel... ) blir en stund til da, for mamma skynder seg langsomt med treninga... og er bare stolt over å ha kommet igang.... skryt, skryt :)

Ingen kommentarer: