Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

onsdag 4. november 2009

Lille smarte Cita Gull :) Hodetrening 2009-12

Ny leke/spill til lille Gullet, her må en bruke hue :)


Her er brettet fylt opp :)
Meningen er at Cita skal skyve klossen bortover med snuten, forså å vippe klossen vekk og spise godisen som ligger under klossen....

*
Cita fikk først prøvd seg med en kloss og hun fulgte nøye med da mamma la godisen under klossen på brettet... (uten at jeg skyvde klossen på plass) da trengte Cita kun å vippe på klossen for å finne godisen under klossen... etter å ha prøvd det en 3-4 ganger, så skøyv mamma klossen på plass... litt vanskeligere... men Cita fiksa den raskt også... så etter at Cita kun hadde lekt seg med den nye leken i ca ett kvarter hadde Cita skjønt poenget og mamma fulgte brettet helt fullt... da tok det Cita nøyaktig 1 minutt og 45 seck å tømme hele brettet... og det er inkludert å spise godiset mellom hver gang også....
*
Lille smarting :) Nå må vel mamma kjøpe enda et spill som er enda vanskeligere....

2 kommentarer:

annelene sa...

Kjenner til problemet..Baltasar lærer også for fort - noe som gjør det veldig vanskelig for meg å finne frem til nye ting - tror trikset er at jeg må være inkonsekvent og derigjennom forvirre ham slik at han ikke klarer å utføre aktiviteten ***

Helle sa...

He, he ja, du sier noe der... skal ikke være lett med disse smartingene *** :)