Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

lørdag 27. februar 2010

Enda mere snø ...

Møtte Nemo på ettermiddagsturen i dag, en av nabohundene vi har hilst mange ganger, men som kamera til mamma aldri har klart å fange...før nå... :)

Så vi tenkte vi skulle leke litt i snøen sammen i skolegården, men han Nemo var ikke så veldig intresert i å leke med meg, var kun intr. i stupen min han... typisk mannfolk...

....veldig fokusert på stumpen min ja, hehe :)
*

2 kommentarer:

Hege sa...

Hehe, ikke greit med dissa hann hundene som bare er ute etter en ting:)
Godt du kan løpe fort.

Cita sa...

Ja, de mannfolka, de mannfolka...

...er ikke mange som kan løpe fra meg hvis jeg setter inn høygiret nei :)