Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 18. mars 2010

Kveldstreff med Turte og Hege igjen :)

I kveld har vi møtt Turte og Hege igjen, både for litt trening og masse leking :)
*
Vi fikk trent littegran på kontakt trening, gå pent forbi trening + slalom og snurre med Turte/Hege forrstyrrelse...de er bare sååå forstyrrende altså hehe :) Men det gikk jo bare sååå bra :)
Ble nok bilde med Turte i bånd som ble valgt i dag pga de kule fargerike øynene, Cita med grønt og gult og Turte med Rødt og brunt/hvitt :)
*
Okay, ett par lekebilder også da :)

2 kommentarer:

Hege sa...

Vi har noen herlige hunder altså

Helle sa...

Ja, helt klart!! :)