Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 12. desember 2010

Cita er helt klart mye tøffere en mamma!!!

I dag hadde Cita sin første krangel med ei annen tispe, en Mynde (Saluki), som heter Marokk, det hele startert etter at de hadde lekt fint sammen en stund, så kommer Trym, som er en stor Dudel og som er en felles venn av de begge to... da ble det litt sjalusi drama blandt tispene, Saluki'en ble en smule sint på Cita... Og mens mammas hjerte hamret vilt, stod Cita som en påle, leet seg ikke en cm, og satte den andre tispa på plass (Cita er den eldste).

Det var over på kanskje et par minutter, mens mamma syntes det varte en evighet og hjerte hennes dunket vilt og dunker hardt enda, nå 2 timer etterpå... Cita har blitt sint på andre hunder før, men da kun slitsomme han-hunder, de får høre det kjapt og det er over på noen sekunder, men nå.... første tispe-fait, det var en smule værre ja... Og JA, hun er helt klart mye, mye tøffere en mamman sin!
Ps; Egentlig ikke så rart at det ble en smule skummelt for mamma, rasen veier det dobbelt av Bedlingtonen + nesten dobbelt så lang og høy...
***
***
Ellers har vi lekt litt før på dagen også, mini agility, på skaterbanene ved skolen :)

2 kommentarer:

RitaK sa...

Helt riktig, man skal passe på det man er glad i... Mamma'er, hundevenner, leker og mat :-)

Helle sa...

Ja, helt klart! Så også sikkert værre ut en det det var, skumle, skumle greier for mammaer...