Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 14. januar 2011

Jeg har fått ei litta søster :)

Men dessverre kan hun ikke bo hos oss, derofor har vi, jeg og mamma, fjernadoptert en søster til meg, som heter Pia Jupiter :) Vet ikke helt hvor gammel hun er, men hun har allerede fått fire nydelige små kattunger, som alle har flyttet hjemmefra. "Søstra" mi bor hos DOOA, Dyrebeskyttelsen i Oslo og Akershus, ditt flyttet hun sammen med sine søte små i September 2010. Hun blir beskrevet som en snill og rolig katt, veldig kjelen, men ikke av den brå typen, litt som meg da :)
Er hun ikke fin, min nye storesøster :)
*
PS; Min storesøster søker også nytt hjem, men jeg tror og håper hun også har det godt på DOOA!

Ingen kommentarer: