Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 4. august 2011

Båt tur fra Fredrikstad til Strømstad :)

I dag har vi kjør to båter, først den røde lille under, fra Gamlebyen i Fredrikstad til sentrum (rett over vannet), også skal vi kjøre den store hvite båten videre til Strømstad :)


... her står vi da og venter og venter...
*

... sløvern på dekk hos "Go'vakker Sissi" :)
*
... og her har vi allerede kommet oss på den store hvite båten som går til Strømstad, en båtur som tar ca 3 timer.

... Litt utsikt bilder :)
*


... noen obligatorisk bilder på brygga i Strømstad :)
... minne-markering for 22.07.11
*

... også bar turen hjemmover igjen :) En knall fin tur, i kjempe fint vær :)

Ingen kommentarer: