Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 5. april 2012

Vil og litt gal...

I kveld har mamma og Cita vært litt vil og gal... Cita var med og kjørte skuter :)

Mamma hadde dratt på jobb med skuteren og da hun kom på jobb, var både kollega og brukere veldig skuffet over at CitaGull ikke var med, ergo måtte Cita hentes (da med kolegaens bil) men da hu mor og Cita skulle hjem, ble det plutselig verre, men løsningen ble at Cita ble pakket inn og satt i sekken, slik som på bildet og det gikk strålende :) Mamma kjørte forsiktig og Cita satt som en engel i sekken og tittet seg rundt :)

Posted from iPhone

1 kommentar:

RitaK sa...

Hehe, høres skikkelig kult ut å kjøre scooter... Tenker det var litt av et syn: dame på scooter med skautbikkje i sekk!!! *fnis*