Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 16. juli 2012

Første ferie dag :)

Startet dagen med en hyggelig tur i nabolaget, der vi møtte på mange beundrere,en søt eldre mann, som enda savnet sin hund som døde for mange år siden, som å miste et barn var hans ord... Deretter møtte i et eldre par, som vi har møtt på et par ganger før, og de blir like glade hver gang de møter CitaGull. Dette paret hadde en valp fra første Bedlington kullet som kom til Norge og er fortsatt vilt forelsket i denne rasen :) Ellers var det jo også noen andre søte nabo hunder vi hilste på i dag også, rart med det hvor mange en plustelig blir kjente med av naboer når en har hund, før kjente jeg knapt noen, nå er jeg plutselig blitt mega sosial i nabolaget :)

Ingen kommentarer: