Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

onsdag 22. oktober 2008

Krampe, krampe..... :)

Mamma får helt "krampe, krampe, krampe" og "krampe, krampe, krampe" av meg, mer og mer får hver dag som går... :) Men hva betyr egentlig "krampe"......vanskelig å beskrive med ord...men jeg skal prøve... pga jeg er så nydelig, sjarmerende, vakker, god, flink, deilig, deilig og deilig får mamma "kramper" av meg......sån hmmmmm, hmmmmm og hmmmmm med ordentlig trykk.......og hele krppen stivner i en hmmmmmm krampe..... eh.........skjønte dere den?? Er vel bare tante Annelene som virkelig vet hvordan det føles og hva jeg mener.... :)

Ingen kommentarer: