Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 19. oktober 2008

Pet Shop Girls

I dag har jeg hatt en laaaang dag og en laaaang tur.... har kjørt t-bane og buss tur/retur Pet Shop Girls :) Der fikk jeg meg ett nytt halsbånd og nytt kobbel :) Mamma kjøpte også allversjakke til meg :) Også møtte jeg mange hunder jeg hilste og lekte litt med t.o.m en Bedlington Terrier gutt på 12 år kuuuult :)


Også møtte vi også på naboen vår på PetShopGirls, lille Leo, som er en 9 uker gammel Chihuahua :) Han bor i samme oppgang som oss på Oppsal, t.o.m samme etage, så vi har hilst på hverandre mange ganger før :)


...................................Og her hilser vi på en veeeeeldig stoooor hund...
*
Se så fin allværs jakke jeg har fått :)

Ingen kommentarer: