Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 13. februar 2009

Skryte blogging :)

Må bare skryte litt av lille gullet :) Vi klippet klørne igjen i dag og hun stod nå helt rolig til mamma var ferdig - alt var unne gjort på bare ett par minutter :) Cita er bare verdens flinkeste og snilleste lille hund :) Nå skal vi titte litt på ørene igjen, noe som hun har vært veldig flink til lenge nå :)

Ps... og bare for å fortsette skrytingen - flink og rolig både i dusjen og ved maskin klipping av pelsen... litt småurolig ved klipping av pelsen på hodet... men det går bedre og bedre
(saks greiere enn maskinen...)

Ingen kommentarer: