Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 20. februar 2009

Vesle Blå Bonnie :)

Mamma har kjøpt seg to "nye" bøker :) Bøkene er skrevet av Annik Saxegaard og handler om Bedlington Terrier tispen, Vesle Blå Bonnie.

Vesle Blå Bonnie, var den andre Bedlington Terrier tispa i Norge, som fødte ett kull vakre Bedlingtoner.. trodde en stund hun var den første i Norge, men det skal vistnok være født ett kull rundt 1920-30 årene også :) Litt usikker på hvilket år Vesle Blå Bonnie fødte kullet... men regner med at det var i slutten av 1940 årene - begynnelsen av 50 årene :)
.
Første boken er fra 1949 og heter; Vesle Blå Bonni;
Den andre boken er fra 1951 og heter Ni små Bonniehvalper;
***
Bøkene kostet den gangen kr 3,20 og kr 4,- :)
Fant bøkene på en nettside som solgte gamle bøker, kuuult :)
.
Her er bilde av Bonnie og valpene hennes :)

Ingen kommentarer: