Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 28. januar 2010

Nå blir gutta i gata gale igjen...

Eller rettere sagt, enda mere gale etter meg *** fnis, fnis ***

Prinsessa i gata har fått løpetid igjen... ikke rart lille Teddy var en en smule ekstra
klin gal kokos etter meg i dag tidlig....

***
Tips til de som ikke klarer å sove uten sin vakre hund i sengen også m/løpetid...Istedenfor å kjøpe hundetruser m/hundebind osv. er Up and Go bleiene kjempe praktiske og fine
- bare å klippe hull til halen så sitter de som ett skudd :) Cita bruker str. 7-11 kg :)

Ingen kommentarer: