Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 22. januar 2010

Ny lekekammerat :)

Ny lekekammerat, søte Turte på litt over 3 mnd, og hun blir stoooooor når hun blir
stor/voksen :) Ei Australian shepard tispe, som også er "søstra" til Milo :)

***
Etter litt hilsing ble det fort fart på leken :)


***

Nesten akkurat like store, enda Turte, bare er litt over 3 mnd, mens jeg hele 1 1/2 år...

2 kommentarer:

Hege sa...

Så flotte bilder:) Regner med at jeg kan låne dem på min blogg:)
Skal ta med kameraet neste gang.
Sånn går det når man er trøtt.

Koselig å hilse på deg og Cita igjen:)

Helle sa...

Ja, det ble noen kule bilder, tatt i fart :)

Og ja, bildene kan selvfølgelig stjeles av Turte :)

Så etter bloggen hennes...men fant den ikke, får prøve igjen ...

Ja, det var veldig hyggelig å møtes igjen, blir spennende å følge Turte framover også :)