Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 12. april 2010

Dilt1, post 1 :)

I dag har vi vært ute og trasket i marka et par timer ++ og jaktet på Ola Dilt poster for første gang :) Litt fersk i gamet kan en trygt si at en føler seg, men prøver så godt en kan å lese kartet... men for meg ser kartet ut som et ark med et virrevar av rare tegn og farger, men fant da ganske så raskt post 1 og ble veldig stolte :) Avstandene er mye mindre på kartet en hva en kan tru (les; jeg kan tru), det merket vi tydelig da vi prøvde å finne post 5 i samme slengen...ups der hadde vi gått alt for langt ja, og var kommet til Skøyenputten (nesten dobbelt så langt vekk...) Men gøy var det og vi regner med at vi blir flinkere etterhvert :)
...ihvertfall en herlig tur i marka :)
*
...også ligger vi ikke på siste plass lengre gitt, men det er mange som har meldt seg på siden vi registrerte oss... nå ligger vi på delt 79 plass med faktisk 54 personer bak oss i rekken ;)

Ingen kommentarer: