Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

lørdag 3. april 2010

Ola Dilt :)

I dag har vi kjøpt Ola Dilt og skal prøve å orientere oss ute i den store skogen :) Mamma kjøpte Ola Dilt i fjor også, men ga litt opp før hun hadde startet pga hun skjønte ikke bæra av kart og kompass....hjeeeelp... men nå skal vi forhåpentligvis få litt hjelpe av mamman til Turte :)
*
Vi har også registert oss inne på nettet, fant ikke deg der Hege?

Vi ligger foreløpig på 34 fjerde plass i oversikten over de som er registrert hos Oppsal orientering, med 0 poeng sammen med 48 andre personer hehe :) Han som ligger på første plass har allerede 45 poeng, fordelt på 15 poster... kjapt ute han gitt...Ola Dilten startet jo bare for 1 uke siden... her kan en følge med i løypa hvor vi ligger...vi daler fort nedover på listen gitt :)
*
Når jeg leser tur-loggene på Ola Dilt siden, er det veldig mye snø i skogen enda og vanskelig å komme fram til postene også med ski, så det drøyer vel litt før vi starter med de vanskeligste postene... men gøy skal det bli :)
*
PS; Er flere hundre som går Ola Dilten hvert år... ikke bare de som er medlem av Oppsal orientering...oversikt andre klubber

Ingen kommentarer: