Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 12. januar 2012

Den Rosa Hunden :)

Da vi gikk tur nå på formiddagen gikk vi forbi en barnehage, der var det en liten gutt, som oppdaget Cita, "Den Rosa Hunden" :)

Så ropte den lille gutten på alle andre de andre barna og voksne som var i barnehagen, så de også skulle se" Den Rosa Hunden", så vi ble ståene litt på utstilling vi da... mens alle pekte og ropte etter "Den Rosa Hunden" :)
*

- Posted from iPhone

4 kommentarer:

Hege sa...

Hehe.. den rosa hunden ja. Hun sjarmerer nå folk overalt :) Å du har vært flink å strikket ser jeg ;)

Helle sa...

He, he han var så søt den lille gutten som ropte til alle, se en rosa hund :)

Ja, blir litt strikking til Gullet :)

Hege sa...

Tar du på deg strikke jobber ;) Hadde vært gøy å hatt en genser til Turte også. Men aner jo ikke hvordan jeg strikker sjerf engang :P

Helle sa...

Har så mange prosjekter på gang, som jeg aldri blir ferdig med, bare Cita tingene som blir ferdig, så strikkeoppdrag tar jeg ikke på meg nei... :)

Men jeg kan lært/tipse deg :)