Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

lørdag 14. januar 2012

Kveldstur med Leo + Apport trening :)

Ble en fin, fin kveldstur med Leo i kveld, Leo er en søt gutt av rasen Chiba :) Tror jeg trengte den leketuren, for jeg var helt i hundre, nesten hele turen, også er det jo også sååå masse gode lukter ute og snø man kan gni seg i :)

Mamma og jeg driver foresten og trener litt på en variant av apport om dagen og det funker jo :) Varianten vi holder på med er at når mamma kaster votten (liker å leke med votten ute) og jeg har løpt og henten den, skal jeg komme tilbake og legge votten i hånden til mamma og det funker, kult :) Vi har også for en stund tilbake trent litt mere ordentlig apport (også da med vott), der jeg les; Cita, skal sitte på plass, mamma kaster votten, mens jeg fortsatt sitter på plass. Når mamma gir klarsignal skal jeg løpe å hente votten og komme tilbake med den, flink der også jeg skryt, skryt :) Men den gangen slapp jeg votten rett ned på bakken, når jeg kom tilbake til mamma, nå skal altså votten legges i hånden til mamma + at vi må øve på at jeg skal holde votten lengre i munnen før jeg gir den til mamma (går nå rett bor og legger den i hånden).

Har bare blitt litt inspirert til å trene litt på Hobby - basis igjen :)

Ingen kommentarer: