Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 23. oktober 2008

Klipping av pelsen...

I dag har både jeg og mamma klippet oss :) Mamma var hos frisøren, mens jeg lånte fetter Baltasar sin klippemaskin og mamma klippet i vei... det ble kort ja....og jeg ble plutselig såååå mye lysere i pelsen gitt :) Men fint ble det ja, forde om det var første gangen mamma prøvde seg med klippemaskinen... like fint klippet som bror Delrico ble jeg nok ikke....men mamma lærer vel etterhvert håper jeg *** :)
*
Øving gjør mester ikke sant.... :) Og jeg var veldig flink og tålmodig mens mamma holdt på .... bare jeg ikke så selve maskinen klippe, gikk det greit :)

Ps; skal øve på ørepelsklipping senere... :)
*
Her er ett bildet av min bror Delrico, nyklippet hos Kennel Chablue :)

Og tilsutt ett bildet av mitt nye leketøy... ball med godis i :) Den var en smule skummel i begynnelsen....

Ingen kommentarer: