Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 22. februar 2009

Snøhund, tråd-dukke og Bedlingtons Rock!

Fant både Snøhund Bedlington, tråd-dukke-bedlington og Bedlingtons Rock, på min lille nettrunde i dag :)

Den fine snøbedlingtonen fant jeg her og er laget av Erica and the Jump Hunter Kennels in Hungary :)


Morsom tråd-bedlington-dukke :) Fant jeg her


Og de kule Rocka Bedlingtonene fant jeg her, trodde først det var ett kult Rocke Band - men virker som det er en forening/klubb av ett eller annet slag, som driver med Hunde Show...

Bildet er ett glassvindu :) Stilig - ett slik vindu må jeg ha når jeg en gang, forhåpentligvis, får ett hus fullt av Bedlingtoner og dvergpappegøyer :) *** :)

Ingen kommentarer: