Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

tirsdag 26. mai 2009

Fra skummelt til spennende :)

Hva er det som er sååå spennende der borte...?

*
Joda, det er gutta som jobber på Vaktmestertjenesten :)

*
Og er ingen utenfor døren, blir vi stående, nektende til å gå videre, før en av "gutta" har kommet ut for å hilse på...

Bare for noen mnd siden, var de "gutta" i gule uniformer veeeeldig skumle, men nå har de blitt de kuleste gutta i gata i Citas vakre øyne *** :) Og hun vet å sjarmere de ja *** :)

2 kommentarer:

æ sa...

:)

Helle sa...

hehe, noen ganger kan det bli litt pinlig å stå der og vente kan du tro... *** :P