Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 20. juli 2009

Hoppende og sprettende Cita :) 2009-10

I dag har Cita virkelig vært i sprudlende, hoppende humør, med gledes "knurring" og boffing :) Ikke det at Cita noen gang har vært i dårlig humør... ihvertfall ikke som jeg har merket :) Men i dag har det vært litt ekstra kan man si :) t.o.m stormende/hoppende/løpende, med boffing når mamma kom hjem fra jobb :) hehe Cita har de siste måndene ligget enten i sengen eller på soffaen på ryggen og vridd/logret vilt med "viftende" mage når mamma har kommet hjem, ventende på at mamma skal komme bort til henne og mamma har såklart kommet til henne :)
*
Men i dag tror jeg vårspretten virkelig kom til Cita Gull ja, for dagen har gått i hopp og sprett, lek, lek og litt trening :) t.o.m litt gledes boffing mot forbipasserende... kaller "det" gledes boffing og gledes knurring pga Cita har en tendens til å både boffe og knurre når hun blir ekstra glad... og spesielt gledes knurrer hun når en av ynglingslekene er funnet eller en fin kvist/gren ute har blitt oppdaget :) ...ellers hører en faktisk aldri Cita (enda) Bjeffe...
*
Det var egentlig det jeg ville si i dag... eller.... :)
*
Litt Skryt; Cita har bare blitt såååå flink til Sitt, Sitte Bamse, Slipp, Hit (innkalling), Kom (kom denne veien), Bli, Fortau (gå på fortauet), Plass (rundt meg på høyre side og bli sittende på min venstre side), Hånd (legg leken i hånden min), Øyenkontak-trening, Vent, Stopp, Nei eller "Eheh", Stell situasjoner (dusjing/pelsklipp) og selvfølgelig KYSS (kyss mamma :) og vi øver på Fot

Ingen kommentarer: