Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 1. oktober 2009

Tante Annelene har utstilling :)


Tante stiller ut sammen med Kari og Vigdis. Tante (Annelene) stiller ut lag-på-lag tegninger, der hun blander elementer fra høy- og lavkultur. Kari stiller med malerier, som har sitt utgangspunkt i et verk av Picasso, "Spansk dame" og Vigdis stiller ut dame tegninger, bestående av tegning og collage.

Vell møtt :)

Meg og tante foran bildene hennes :)
(nederste raden)

Tante bare elsker å "kose-knuse-løfte-holde" meg :)
*'

...må vist alltid stille opp på bilder jeg....

1 kommentar:

annelene sa...

Takk for veldig hyggelig besøk og velkommen igjen til dere begge!