Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 22. mars 2010

Mamma litt stolt ja :)


Cita har vært en smule skeptisk til små mennesker, det vil si alle under ca 12 år... noe som da har resultert i at Cita skvetter kjapt unna når disse små menneskene er til stede og har ikke hatt noe ønske om å hilse på de... Men i dag gikk Cita bort på egen hånd for å hilse :) Helt utrolig og mamma måtte bare ta bilde :)
*
Nå har vi også øvd litt ved å gå forbi uten å lage noe styr ut av det, stått og ventet pent, mens mange av disse små menneske har gått forbi og det ser jo ut som om det muligens har hjulpet litt... nå må det jo også sies at disse små menneskene på bilde også var av det rolige slaget :)
*
Også møtte vi jo noen fine lekekammerater også på turen :)

Ingen kommentarer: