Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

tirsdag 28. september 2010

Langtur i Øst-marka :)



*

Det ble skummelt mørkt før vi klarte å karre oss ut av skogen, på det siste bilde står vi foran Kroktjern i Østmarka, allerede begynt å bli litt mørkt her, men tror du mamma skulle gi seg nei. Ikke bare hadde vi gått i bratt terreng i 1 og 1/2 time,(leste en annen blogg at her er det masse fine klatrevegger...sier noe om hvor bratt terreng vi gikk i...) men hu morra mi skulle absolutt på den andre siden av vannet også... først da vi hadde kommet et stykke forbi vannet, sier mamma plutselig, "Åååå nei, nå må vi snu, det begynner jo å bli veldig mørkt..." og da brå snudde mamma og løp småhysterisk gjennom skogen i bratt, kronglette terreng, som vi knapt så hvor vi skulle sette beina henne og ihvertfall knapt hvor stien liksom skulle gå... men vi rakk det heldigvis akkurat, kom til lysløypa og da ble det noen sekunder etter bekkmørkt i skogen.. skumle, skumle greier...

Ingen kommentarer: