Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 4. oktober 2010

Litt oppussing hjemme :)


Bestefar er på besøk og skal hjelpe mamma med å flislegge på kjøkkenet :)
*

... og der var vi igang... og første flisen er på plass :)
*
... og her sitter jeg og bare ser vakker ut og selvfølgelig passer på at alt gjøres riktig og ordenlig :)
*

... blir fint da, men litt problematisk med et skeivt oppsatt kjøkken... se bilde til høyre...
*

... og litt jobb igjen til imorgen...

4 kommentarer:

~ Vegard ~ sa...

det blir super fint :)

Helle sa...

Ja, det blir veldig bra :) Gjør seg helt klart med noen fliser på veggen :) Men teit med de skeive overhyllene på kjøkkenet...

Tassen sa...

Kjekt å ha noen til å passe på at alt går riktig for seg da ;-)

Helle sa...

He, he ja, det trengs, helt klart :)