Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

lørdag 12. februar 2011

Med mamma på jobb igjen :)

I dag var jeg med mamma på jobb igjen, ikke helt planlagt, men krise på jobben så vi måtte stille opp... og da fant vi ut at vi skulle gå til jobb, og det ble igjen en fin, fin tur rundt og forbi ynglingstedet vårt Øtstensjøvannet :)
..på bilde til høyre ser en at vannet er helt igjenfroset/tildekket av snø, årene før har det vært et stort området rett foran der Cita står, som fuglene har kunnet brukt, nå har fuglene kun en blitte liten plass med vann som ikker er fryst til litt lengre opp... ikke bra...
*
... og her fant vi en kamerat på veien også :) Så fiiiin :)
*
... på vei hjem ved 23.30 tiden...
Eneste bilde som ble noe av, da dette var eneste stedet som var opplyst... gikk i mørket hele veien, kun opplyst av snøen, godt vi er kjent i området da, for det ble en lang tur på nesten to timer i mørket, ettersom vi tok en ekstra tur for å unngå bil-trafikken... PS; legger ved et bilde til alikevell, her ser en hvor mørkt det var når vi var ute å gikk. Bilde er tatt utover Østensjøvannet, hvis en ser veldig nøye kan en se en mørkere rund flekk på det islagte vannet, det er der fuglene nå holder til... eneste plassen på isen som ikke er igjenfrosset...

Ingen kommentarer: