Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

onsdag 4. mai 2011

Nytt tre-gulv på verandaen :)

I dag hjelper bestefar oss med å legge tre-gulv ute på verandaen og jeg må selvfølgelig passe på at dette foregår på riktig måte! :)


*
Mamma klarte selvfølgelig ikke å motstå de vakre øynene mine, som "forlangte" å bli løftet over rekverket og ned på gressplenen :) Selvfølgelig må jeg inspesere der nede også, maken til rare mennesker som ikke skjønte det med en gang...


... her er vi nesten ferdig, og nesten ferdig, har fortsatt litt igjen, som bestefar kommer og hjelper oss med til uken, blir det ikke fint :)

Ingen kommentarer: