Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 19. februar 2012

Skamklipt av hu mor :(

Mamma gikk litt berserk i dag og skamklipte meg.... ikke for å være slem altså, men hun har funnet noen flere lus og er redd det er enda flere som gjemmer seg i den fine manken min. Hun har gredd igjennom pelsen min med lusekam ørten ganger + jeg har blitt rundvasket to ganger + satt to lusekurer, skulle tro det ikke var flere igjen da, men ettersom mamma har lest at det kan ta fra 20-40 dager før de bitte små luse-eggene klekker ut, er det vel noen som har blitt født på min vakre kropp de siste dagene da... kjedelig :(
... ingen kan si at frisyren ikke har noe å si....
PS; Kan jo hende det kun er bøss mamma fant i dag da, men hun tar ingen tjangser her...

4 kommentarer:

RitaK sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tassen sa...

Næmmen stakkars deg da Cita, er du ikke kvitt de snylterne enda! Har hørt at de dør i kuldegrader, så du får være ute i kulda mest mulig... Ikke gøy å bli skamklippet, men pelsen vokser heldigvis ut igjen. Vofsekos sendes med ilpost :-)

Hege sa...

Nå får lusa komme seg vekk synes jeg. Godt du har en snill og god mor som tar vare på deg og sjekker deg. Selvom hun skam klipper deg. It out of love ;)

Cita sa...

Ja, det håper jeg og mamma også :)

Er så vanskelig å vite om jeg fortsatt har lus eller ikke... jeg klør enda, men mamma lurer på om det kan være at jeg ikke tåler luse-kuren, og at det er derfor jeg klør, mamma har hørt at flere hunder klør veldig av luse-kuren også...

Takk, for kos og hilsen til både Tassen & Mamman og
Turte & Mamman :)