Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 4. januar 2009

Dennis, Leo og Vegard :)

De siste dagene har jeg virkelig fått lekt og kost meg med nabogutta.... :) :)

- møtte på Dennis igjen i kveld og vi lekte, løp og rulla rundt på gressplenen utafor her :) han er en West Highland White Terrier på ca 9 mnd :)

- Og Leo leker jeg med rett som det er, han er min aller nærmest nabo i oppgangen (bor bak nabodøra). Leo er en liten Chihuahua gutt på ca 5 mnd... en ordentlig tøff liten gutt :)


PS; Også vil jeg gratulerer onkel Vegard med dagen :)