Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 1. januar 2009

Nytt år, lek og Baltasar :)

Gikk heldigvis veldig bra på nyttårsaften :) Koste meg hjemme med mamma og (virket ikke) var ikke redd i det hele tatt :)

I dag har jeg vært ute på tur og løpt med to store hunder i nabolaget - det var gøy det :) Litt sliten nå ja :)

GRATULERER SÅ MYE MED 7 ÅRS DAGEN BALTASAR GULL :)
- denne meldingen kommer litt sent - me har juksa litt.... :)

1 kommentar:

Helle sa...

Og vi lover å gjøre det godt igjen Baltasar, tenke seg å glemme gulle fetters bursdag.... :( Fy skamme seg...