Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

søndag 11. januar 2009

Treningstur 2009-2

I dag har vi hatt en kjempe fin tur rundt Østensjøvannet, været var mørkt og trist... og derfor var vi nesten alene på tur rundt vannet :) Og vi fikk derfor virkelig trent på å gå uten bånd... Cita gikk nesten hele turen løs og var så flink til å gå sammen med mamma og komme med en gang mamma ropte på henne. Møtte kun flere joggere på turen, som Cita løp litt etter...men kom fort tilbake når mamma ropte på henne :) Når vi kom til plassen der fuglene holder til - fikk Cita på seg bånd og gikk så pent forbi de over hundre fuglene i vannkanten - Cita er bare verdens beste og flinkeste lille hund!!! :):):)










Også litt bilder fra hjemme... :)






Og her ligger jeg nå :)

Ingen kommentarer: