Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

torsdag 27. mai 2010

Gode venner på tur :)


***
I dag har vi vært på langtur :) Møtte Miro og mamma'n Lise Lotte ved 16 tiden i dag og dro videre med t-banen til Ekeberg, der vi var innom og tittet på geitene, var på Utsikten, Ekeberg resturangen, var t.o.m en snartur innom hundesletta på Ekeberg... og ikke hjemme før 21.30 tiden:)

***
Her sitter jeg og mamman min på Ekeberg resturangen :)

***
...og her sitter Miro og mamman og nyter utsikten :)

***
...her ser en utsikten jeg nyter :)

***
...ble såklart en del løping i dag også :)

***
...se min kule hoppende-løpe-stil :)





***
...også møtte vi såklart en del andre hunder :)

***
...men må jo si jeg foretrekker og løpe alene med en god kammerat/kjæreste :)

Ingen kommentarer: