Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 31. mai 2010

Vi går for GULL! Post 21, 22, 23, 24, 25 & 37 :)

I dag har vi vært ekstremt flinke til å dilte :) Tatt 6 poster og vært ute i marka i nesten 5 timer :) Ble en fin, fin tur ved Lutvann ,med Turte, Hege og Tor-Edwin :)
***
Og selvfølgelig tok vi de obligatoriske bildene, her vist i rekkefølgen vi tok postene :)


***
Vi grillet litt også ... og nesten badet :)

***
... foresten kjøpt oss sån fin line, så nå har jeg 15 meters bånd til mamma :)
(ligger nå på 189 plass, med 33 poeng, 11 poster)

Ingen kommentarer: