Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 3. november 2008

Bli når jeg blir stooooor :)

Mamma lurer litt på hva jeg skal bli når jeg blir stoooor :) Utstillingsberte blir jeg nok ikke.... for da hadde vel mamma flydd i tryne på dommerne som ikke kalte meg verdens vakreste hehe ***fnis*** vi skal prøve en gang da... utstilling altså, til sommeren... lovet hun "bestemor" i Stjørdalen det :) ....kanskje vi blir bitt av basillen... da til min tantes store .... *** :)

Mamma har også tenkt på agility... gøy :):):) Men så ser mamma nå på kveldsturen (og ellers da) at jeg er så flink til å lukte/snuse/følge spor.... kanskje jeg skal bli "spor hund" eller hva det heter....

Hmmm, vi får se hva det blir - kommer nok til å prøve litt av vært, for å se hva som er gøyest :)

Ingen kommentarer: