Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

lørdag 29. november 2008

Tannfelling 2

Mamma og Cita er oppe en smule seint og leker på stuegulvet... plutselig oppdager mamma at hjørnetann nr 2 også er borte hos Cita Gullet :) Og tenker - hadde vært kult å finne den også :) Og hva finner mamma etter ett par minutter jo hjørnetann nr 2 - da er Cita for øyeblikket uten hjørnetenner i overmunnen :) Og mamma har ett kult minne og slipper å tråkke på tenner barfotet.....

Var ikke det enda kulere tante Annelene? *** :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes det var topp og dessuten har jeg sett på de fine tennene dine og forelått for mamma'n din at hun skal lage anheng av dem :)

Cita sa...

Det var ett kult forslag tante :)