Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 12. januar 2009

Båndtrening 2009-3

I kveld har vi gått fram og tilbake til der mamma kanskje skal begynne å jobbe.... ikke på selve Bryn Senteret, men i en bolig bak senteret.... Og da fikk vi øvd litt på å gå med kort, kort bånd på fortau, med mange biler kjørende forbi... likte ikke det gitt.... men alt i alt ble det en fin tur og vi fant en skogsvei på vei hjem + en liten annen terrier hanhund valp på 5 mnd vi kunne leke litt med :)

1 kommentar:

Cita sa...

Der skal ihvertfall ikke mamma jobbe!!