Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

tirsdag 3. mars 2009

Nærkontaktmøte med en rev...

På kveldsturen i dag ble mamma litt skremt ja... slapp Cita løs for at hun skulle få løpe litt løs ved skolen borti gata her.... plutselig ser jeg ett annet dyr - først tror jeg det er en annen hund som er løs og jeg roper inn Cita og hun kommer heldigvis med en gang... jeg blir nysgjerrig og går mot skolegården der jeg så det "dyrehodet" stikke hodet opp- ser ingen - verken mennesker eller dyr - men plutselig ved sykkelstativene ser jeg noe jeg tror først er en katt - så jeg og Cita går litt nærmere... (en gang nysgjerrig - alltid nysgjerrig) Da kommer også dyret nærmere og jeg ser at det er en rev... jeg studerer og studerer dyret litt paralysert .... så kommer reven litt for nærme 3-4 meter og jeg snur med Cita og går raskt tilbake/vekk... da små løper reven etter oss og er tilslutt kun ett par meter unna Cita på skoleplassen, så jeg løfter opp Cita og løper noen meter med henne - da stopper reven - men med en gang jeg setter Cita ned for at hun selv skal gå - småløper reven nærmere Cita - flere ganger var den kun ett par meter unna...

Litt skummelt ja... reven virket ikke redd... bare veldig nysgjerrig på Cita...

PS; Vet det er båndtvang - men dette var på en skolegård... men skal ikke sleppe Cita der mer nei.... :(

1 kommentar:

vigdis sa...

En pris til deg (eller dere) fra meg - begrunnelse kan du se på Vesle verden bloggen min :-)