Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 30. mars 2009

Klikker-trening :) 2009-6

I dag har vi vært på første trening sammen, Cita og mamma :)
Cita var selvfølgerlig best - mens mamma gjør så godt hun kan, hehe - var litt mye å huske på - men vi skal trene, trene og trene - så kanskje mamma blir best en dag hun også :)

Trente på; "klikke inn Cita-gull"
Øyenkontakt
Sitt
Bli

Cita var foresten den eneste hunden som kunne "ordentlig" sitt fra før av... vil si at hun også satte/setter seg ved sitt-komandoen når jeg står med ryggen til osv. :)

Ingen kommentarer: