Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

onsdag 1. april 2009

REV PÅ OPPSAL...

Uff... snakket med enda en nabo i dag og hun kunne fortelle at nå hadde en rev i området gått til angrep på en liten hund i går... det hadde gått bra og eieren hadde fått løftet opp hunden og løpt vekk tilslutt, men reven hadde ikke "lat seg jages vekk" av eieren, som tilsutt hadde prøvd å kaste stein på reven....før hun løp vekk med hunden...

Ett annet møte hørte jeg om for 4-5 dager siden, da hadde reven hoppet fram mot en stor hund, hunden hadde da knurret, glefset osv. etter reven (den hunden var mye større en reven), men reven hadde kun da stått ett par meter unne og stirret de ned - der hadde også eier blitt så redd til slutt at hun også la på sprang med hunden...

Ellers har jeg hørt at folk har sett reven både her og der i nabolaget... og det er noen som mener det er ett revehi ikke langt unne skolen der jeg og Cita hadde vårt nærkontakt-møte med reven....

Skumle saker...

Ingen kommentarer: