Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 6. april 2009

9 måneder i dag :):):) 2009-7


Her sitter jeg og venter på de andre kursdeltagerene i Frognerparken :)
.
På kursdag 2 har vi øvd på;.
- enda mere kontakt-trening, ett par vanskeligere øvelser...
- "på plass"
- "rundt" også "på plass"
- "hoppe-triks"
- "dekk"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke bare den vakreste der, men også den klokeste og jeg håper at du fikk lært mamma'n din noen triks og at vi snart sees igjen!

Cita sa...

Ja, vakrest i hele verden jeg, for det har mamma'n min sagt :)
og goest, snilles, klokest osv. :)