Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 26. juni 2009

Årlige kontroll hos dyrlegen :)

I dag har Cita Gull vært hos dyrlegen og fått ett års vaksinen, og "dommen" fra dyrlegen var klar; En utrolig vakker, fin, rolig og harmonisk hund!! :) Akkurat som mamma sier :)
*
Cita stod rolig og fint på bordet/benken inne hos dyrlegen, mens dyrlegen klemte, kjente, tittet og klemte enda mer både her og der og vaksinen enset hun ikke engang at hun fikk :)
- frisk som en fisk :)
- men ettersom Cita den siste mnd har begynt å sleike seg mye på høyre bakbein og blitt litt rosa/rød på poten, fikk vi med en respet på "Apolar med dekvalin krem", som visstnokk skal dempe kløe - får håpe det hjelper :)
*
Her sitter vi og venter på at taxien skal komme og kjøre oss hjem :)

Ingen kommentarer: