Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

tirsdag 25. august 2009

Trening med Balte Gull 2009-11

I dag har vi møtt på to beilere... først Sandro en Bedlington hanhund, som også bor her på Oppsal, også var vi på besøk hos fetter Baltasar :)

Her står jeg og titter ned på tante Annelene og Baltasar :)

Ble ikke så mange bilder i dag, men vi fikk øvde oss både på å gå sammen ute og det å være inne sammen :) Og det gikk litt i 100 både inne og ute kan man si... han fettern min er en smule ivrig/koko etter meg og skal hele tiden prøve å gjøre slike ^"ting som voksne gjør"... mens jeg... er jo bare en smule "uskyldig" liten, men ivrig fristerinne :)

Ett bilde av kjekkasen, ivrig tittende etter Cita :)

Ingen kommentarer: