Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 21. august 2009

Ny lekekammerat :)

I dag har vi vært på tur med en ny lekekammerat :) Lundehunden Milo, som er 18 mnd og eieren hans Hege :)

**
Cita og Milo satt så fint så vi må nesten legge ut ett til :)

**
...nesten like høye...
**
Litt vanskelig å ta bilder, for enten gikk det i 100 eller så tuslet de rundt litt hver for seg, men gøy var det :)


2 kommentarer:

Hege sa...

Se her ja. Så koselige bilder. Milo var kjempe sliten hele kvelden. Lå rett ut og sov. Som regel pleier vi leke litt før vi legger oss men det var det ikke snakk om igår:) Håper vi kan gjøre dette flere ganger:)

Helle sa...

Se der ja, nå fikk du det til :)

He, he ja, han fikk løpt litt fra seg den kvelden ja, tror faktisk Cita kunne ha holdt på enda mere, er en liten løpe-hund hun :)

Og ja, vi må gjenta detta :)