Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

fredag 4. desember 2009

Ulv i Oslo???

....leste nettopp en nettartikkel på vg.no at det skal være sett en ulv i Oslo luskende rundt Grorud stasjon i går formiddag...det er ikke langt unna Oppsal her vi bor... kan ikke akkurat si at jeg har så lyst til å møte på den når vi er ute og går tur...hvis det er en ulv da...

...men forde om jeg syntes det er litt skummelt, kan jeg ikke akkurat si meg enig med Fabian Stang om at ulven må ut av Oslo... hvis det vil si at den skal avlives...

Litt dårlig bilde, hentet fra nettartikkelen her

Ingen kommentarer: