Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 16. august 2010

Trening og lek med Turte og Hege :)

I dag har vi trent og lekt litt, ble vel mest leking men startet endelig litt seriøs trening på;

  • DEKK

Ble DEKK med store bokstaver pga mamma har nesten gitt opp DEKK, ikke fordi jeg ikke er noe flink, men mamma har hatt litt problemer før med å forklare meg hva DEKK egentlig er... så mamma har ikke engang prøvd på over 1/2 år å forklare/vise meg hva jeg skal gjøre...jeg har jo ikke giddet å ligge i den stillingen liksom... men i dag ser det ut som det løsnet litt gitt, kuuult :) For vi har jo planer om ihverfall å ta bronsje-merket :)

Ingen kommentarer: