Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

lørdag 6. februar 2010

DET STINKER!!!!!!

Kjøpte potesalve til Cita gull i dag... uff, for en grusom lukt, orker ikke at mitt lille Gull skal lukte så grusomt.... vræææææææl...stinker potesalve-grusom-møkkalukt her inne nå... ÆRSJ, ÆRSJ!


Så nå blir det heller innkjøp av potesko, fant noen kule fra Canis, håper Cita vil bruke de :) Blir en smule mye isklumper under/på/mellom potene/pote-putene til Gullet... nå i vinterføret... :(
Muttluks potesko :) Kan kjøpes her

2 kommentarer:

annelene sa...

Baltasar har disse i str X-s og de passer akkurat til ham. De sitter godt på foten.

Helle sa...

Så bra :) Hadde tenkt til å spørre deg om de sokkene/skoene, lurte litt på om det var de du hadde kjøpt... :)

Ring, ring, ring ringer deg om to sekunder haha