Hei, jeg heter Cita og er verdens vakreste :)
Mamma'n min er klin gal kokos etter meg allerede, så denne siden skal handle om meg, meg og atter meg :) :) :)

**************************************************************************************************************************************

mandag 14. juni 2010

Nyklippet, trening og lek med Turte :)

I dag har klippet meg igjen... litt uvant uten all pelsen, men alltid like vakker :)

***
Etter at mamma var ferdig med å klippe meg, dro vi ut for å trene med Turte og Hege, var ganske så flinke om jeg kan si det selv :) Tross i at vi ikke har trent noen ting på 14 dager... 14 dager høres vel ikke så mye ut, men når treningen blir kun ett par ganger i mnd er det veldig dårlig av hu mor... Men i dag var vi flinke :)

Trente på;
  1. Bli, i sittende posisjon (har enda ikke lært meg dekk) og øvelsen ble gjort ekstra vanskelig da jeg og Turte måtte sitte rett ovenfor hverandre med ca 20 meters avstand, mens mamma og mamma'n til Turte gikk fram og tilbake til oss (Mamma til Turte og omvendt). Ble også litt gratis trening, da andre hunder kom forbi og vi måtte sitte pent og bare se på...
  2. Gå Fot, da gikk vi møtende mot Turte og Hege, først med eier mellom også omvendt, hundene imellom og menneskene ytterst ;)
  3. Vi fikk også øvd litt på innkalling
  4. + Triks :)

Og jeg (les; Cita) var selvfølgelig veldig flink, sleit litt med Gå Fot, da det var ekstremt mye godt å lukte på, på bakken i dag... mens Sitt og Bli går veldig, veldig bra :)

***

Etterpå ble det også tid for litt leking og mamma tok selvfølgelig litt bilder, kan se litt voldsomt ut på bildene, men er nok ikke så ille som det ser ut :) Forde om jeg (les; Cita) kan til tider bli litt sint på Turte, men så er jo Turte "bare" en valp, mens jeg blir hele 2 år om ca 3 uker :):):)


***

Ingen kommentarer: